لوازم یدکی پژو

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی پژو

لوازم یدکی پژو

خرید و فرو شانواع لوازم یدکی پژو

  • ۰
  • ۰

این هرگز مربوط به چگونگی اشتباه نیست ، بلکه چگونگی تصحیح آنها چیزی است که ما را تعریف می کند. اما در اینجا می خواهم بخشی از تجربه خود را در زمینه تعمیر و نگهداری خودرو به اشتراک بگذارم. بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا دیدگاه بهتری کسب کنید!


غفلت از نگهداری اولیه و تعمیرات جزئی
لوازم یدکی خودرو هر سواری نیازها و نیازهای خاص خود را دارد و احتمالا خریدار اتومبیل برای اولین بار در آنجا وجود دارد که شما نتوانید نیازهای اولیه تعمیر و نگهداری ماشین خود را درک کنید و این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. من از تغییر روغن موتور چشم پوشی کردم و یکی از مهمترین قطعات یدکی خودرو را فیلتر کردم که به سادگی باعث آسیب رساندن به کل موتور من شد که هزاران دلار برای من هزینه بر داشت. من به سادگی پیشنهاد می کنم از یک حرفه ای معتبر استخدام کنید که می تواند در فواصل منظم مراقب سوار شدن شما باشد.

قطعات را جایگزین کردم و فراموش کردم که از آنها بپرسم
یک بار برای تعویض قطعات یدکی به مکانیک مراجعه کردم اما در عوض در مورد قسمت تعویض شده سؤال نکردم. در عوض درخواست قطعات قدیمی به منزله اثبات این است که قطعات یدکی اتومبیل من به درستی جایگزین شده است. با این حال ، من به شما پیشنهاد می کنم که به سادگی از مکانیک خود بخواهید که قسمت های قدیمی خود را در همان جعبه جدید قرار دهید ، و علاوه بر این ، لازم نیست که کیسه های اضافی یا صندوق های اضافی را برای قرار دادن آن قسمت ها جستجو کنید.


هیچ کاری نمی تواند در مورد لاستیک های من اشتباه باشد
قطعات یدکی خودروی رانندگی شدید می تواند عمر لاستیک های شما را کاهش دهد و وضعیت سایش و پارگی را در آنها افزایش دهد. من از شرایط فعلی کاملاً چشم پوشی کردم و در نهایت دچار نقص شدیدی شدم که بخاطر خراب شدن تایرها ، نتوانستم خودروی خود را کنترل کنم. اما شما ، حتی بهترین تولید کنندگان لوازم یدکی خودرو توصیه نمی کنید که از چرخ های خود مراقبت خوبی کنید.

چراغ هشدار از داشبورد
قطعات خودرو

چراغهای هشدار دهنده هرگز به همین صورت نیستند! این نشانه این است که چیزی در جریان نیست و اگر از آن مراقبت نشود ، اوضاع بدتر می شود. من قاطعانه به شما توصیه می کنم که درک بهتری از چراغ های هشدار دهنده داشته باشید ، خواه چراغ ترمز باشد یا چراغ دما ، چراغ موتور و غیره.

خوب پس اینه! اینها برخی از اشتباهات اساسی است که من هنگام خرید اولین ماشینم توسط من مرتکب شده ام. ببینید خرید ماشین چندان مهم نیست ، نکته مهم دیگر این است که چگونه می توانید آن را حفظ کنید.

به این فضا توجه کنید تا چشم انداز بهتری در مورد همین موضوع بدست آورید!

  • ۹۸/۱۱/۱۶
  • مریم زکی پور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی